laupäev, 7. juuni 2014

Inimene, kes näeb meie tulevikku ja minevikku

        Tervendaja Tiiu Kuusik näeb inimese mõtteid ja tundeid, tema tulevikku, minevikku ja olevikku. Tiiu juurde minnes on tarvis muretseda ainult ühe asja pärast: et tuleksid meelde õiged küsimused. Tema kinnitust mööda on kõrgemates sfäärides klientide tarvis sõnumid juba valmis pandud, need tuleb sealt lihtsalt alla tuua. Teadjanaine ei jää hätta ka siis, kui on vaja suhelda lahkunud hingega, ta kehastub ammu surnud inimeseks, edastab tolle teateid ning teeb seansi ajal energeetilise korrastuse.
 
Maa ja taeva vahendaja
 
Kui Tiiuga kohtumine kokku leppida, manitseb ta, et seansile tulija peaks olema avatud ja suutma vastu võtta midagi seni kogetust teistsugust. Erinevalt paljudest teistest tervendajatest suhtleb ta selliste tasanditega, milleni argimõistus ei ulatu. On parem, kui klient on mõnda aega mõtetest vaba ja lihtsalt tajub.
 
Veel hoiatab Tiiu, et suhtleb kõrgemate sfääridega kummalises keeles, millest lihtsurelik aru ei saa. Ka sellest ei maksa ehmuda, sest tervendaja tõlgib valguskeele - nii ta seda nimetab - vastuvõtule tulnule hiljem maakeelde.
 
"Minu seansile tulija tarvis on sõnumid ja ülesanded kõrgemal valmis pandud," selgitab 51-aastane tervendaja ning lisab, et saab vastuseid inimese elu mis iganes olukorra kohta. Küsida võib suure plaani, hingetee, suhete, ülesannete, hingetasandi kokkulepete ja muu kohta. Oska ainult küsida! Kui on vaja suhelda lahkunud hingedega, on ta meedium. Samuti teeb ta seansi ajal energeetilise korrastuse ja maanduse ning loob ühendused. Vajaduse korral kasutab Tiiu oma tööd ka kristalle.
 
"Olen puhas infokanal ja tervendaja, kes töötab koos valgusmaailmaga. Olgu mis tahes küsimus või probleem, vastus tuleb kõrgemalt tasandilt," ütleb Tiiu, kes peab end valgustöötajaks. Suurema selguse huvides lisab, et teda võib lihtsustatult nimetada maa ja taeva vahendajaks. Oma tööd teeb ta rõõmuga, sest selle tulemusena muutub maailm kõigile paremaks paigaks. "Muuta maailma ja selle kaudu kogu universumit on meie ühine eesmärk. Et oleks tasakaal, mis veel puudub. Mida rohkem suudame oma keha kaudu maale valgust tuua, seda kiiremini muutused toimuvad."
 
Sündinud valgustööks
 
Tiiu nimetab valgustöötajateks kõiki, kes kannavad hinges sügavat sisemist tungi levitada planeedil Maa valgust - teadmisi, vabadust ja enesearmastust. Neid tõmbab sageli spirituaalsuse ja tervendustöö poole. "Olen juba nooruspõlvest alates tundnud soovi teisi kaitsta ja aidata. Aga kui mõni teadis juba varakult, kelleks tahab saada, siis minul oli hinges paras segadus," meenutab teadjanaine.
 
Tiiu ei salga, et on kogu senise elu otsinud oma teed. Valgustöötajatele olevat omane tajuda juba varakult seda, et nad on teistest erinevad ja eraldi; nad on üksikud ja valesti mõistetud. Hinges on segadus: kes ma olen, miks mu elu on selline, miks ma erinen teistest?
 
"Läksin 18-aastaselt tööle. Olen pidanud igasuguseid ameteid: olnud liinitööline, raamatupidaja, sünnitusosakonna ja hooldekodu hooldusõde, lüpsja, kondiiter, stantsija, Olustveres katsetehnik, müüja," loetleb ta tegevusalasid. Valgustöötajad kandvat küll endas võimet jõuda vaimse ärkamiseni kiiremini kui teised, kuid vahel ei oskavat nad seda endale teadvustada.
 
Tiiu selgitab, et valgustöötajate hing on vanem kui enamikul praegu Maal elavatel inimestel. Kõrgem vanus ei tulene ajast, vaid kogemustest. "Me käime oma eluajal teistes dimensioonides, rändame olevikus ja tulevikus, ka eelmistes eludes." Tiiul on varasest lapsepõlvest meeles, kuidas ta pani magama jäädes silmad kinni ja sattus tunnelisse, mis viis üha sügavamale, kuni jõudis imelise looduse keskele, kus teda oodati ning tal oli imeliselt hea ja turvaline olla. Hommikul ärkas tüdruk jälle oma voodis. Nii kestis see seni, kuni Tiiu oli saanud kolmeaastaseks. "Igatsus seda maailma näha ja seal olla on minus kogu aeg alles."
 
Meeles on seegi, et nelja-viieselt rääkis ta omaette isevärki keeles, mille juurde on nüüd tagasi pöördunud. "Valguskeel on avanenud paljudele hingedele. See on nagu meie emakeel. Õigupoolest on neid mitu. Olenevalt sellest, kellega suhtlen, muutub keel ja muutun ka ise. Näiteks kui surnu hing tahab suhelda, võtan üle tema kehahoiaku ja maises ilmas kasutatud kõneviisi. On ka teistest galaktikatest pärit olendite keeli."
 
Iga valguskeeles öeldud sõna tekitab heliresonantsi, mis võib olla loov, korrastav, harmooniline või hoopis lõhkuv ja disharmooniline. "Meid ümbritseb meeletu kogus vibratsioone. Ka selliseid, mida meie teadlik meel ei taju, kõrv ei kuule ja silm ei näe. Mõttekas on ümbritseda ennast teadlikult vibratsioonidega, mis loovad harmooniat ja tekitavad meis ülevaid tundeid. Valguskeel on üks niisugune. Sel on energiaid korrastav, harmoniseeriv, keha ja vaimu tervendav mõju."
 
Šokk surnuaias
 
Kui Tiiu koges eelkooliealisena imelist maailma ja rääkis erilist keelt, siis kooli minnes läks kõik lukku, jäi üksnes ähmane mälestus. Ta selgitab, et valgustöötajad on juba enne missiooni alustamist jõudnud mingile valgustatuse tasandile, valivad nad teadlikult endale katsumused, et kogeda taas nendega kaasas käivaid illusioone ja segadust. See võimaldab neil missiooni täita.
 
Puberteediea kohta ütleb Tiiu, et ta oli raske iseloomuga, tuli ette suuri pahandusi, kuid alati oli tal suur soov teisi kaitsta. Muidugi ei teadnud ta siis, et valgustöötajaid tõmbabki inimeste aitamise poole, seetõttu võivad neist saada psühholoogid, ravitsejad, õpetajad, meditsiiniõed või muu niisuguse ameti esindajad. Isegi kui nende elukutse ei hõlma otseselt teiste aitamist, on nende teod alati lähtunud soovist muuta maailm paremaks. Nad ei suuda tunda end traditsioonilistel töökohtadel koduselt, sest tunnevad loomulikku vastuseisu võimuihast lähtuvatele otsustele ja väärtustele.
 
Tiiu elus algasid otsustavad muutused siis, kui ta oli 25-aastane. "Juhtus midagi kummalist ja hirmutavat. Isa oli juba neli aastat surnud, kuid tundsin kogu aeg tema kohalolekut. Tekkis sundmõte minna isa hauale. Seal juhtunu oli mulle suur šokk. Kuulsin korraga, et keegi räägib minuga; oli nagu isa hääl, kuid ei olnud ka. See ütles, et mees, kellega koos elan, ei sobi mulle. Nägin tema sisu. Nutsin ja suutsin mõelda, et sündigu see tahtmine. Paari nädala pärast meie kooselu lõppes, kuigi enne surnuaias juhtunut oli kõik olnud hästi. Sellest ajast näen inimesi seestpoolt," pajatab Tiiu.
 
Naise ellu tõi suure pöörde tõsiusklikega kohtumine. Ta ei häbene tunnistada, et oli siis eluga puntras ning andis järele ahvatlustele, mis oleksid ta kiiresti põhja viinud. "Kirikus näidati mulle nagu filmis mu senist elu ja anti valida, kas tahan jääda selliseks, nagu olen, või muutuda. Mina tahtsin muutuda. Uskuge või mitte, aga sain ühe hetkega vabaks suitsetamisest, paranesin naistehaigusest ja mu tütar, kes oli pikka aega köhaga kimpus olnud, sai sedamaid terveks."
 
Näeb inimese sisse
 
Tiiu ütleb, et näeb inimese sisse, näeb tema mõtteid ja emotsioone, tulevikku, minevikku ja olevikku. Viimase aasta jooksul, kui ta on inimesi vaadanud, neile valguskeeles rääkinud ja julgustanud, on tema juurde sattunud palju valgustöötajaid. "Kes peab minu juurde jõudma, see tuleb. Võid küll olla valgustöötaja, kuid ikkagi vajad selgust, abi ja juhatust. Tihtipeale ka maandamist ja laadimist. Ma lihtsalt häälestan ja sean inimesi paika. Usun, et olen seda tööd alateadlikult teinud kogu elu," ütleb tervendaja ning lisab, et sada ei ole võimalik õppida ühelgi kursusel.
 
Tiiu jutu järgi on valgustöötajad elanud Maal hulga elusid, kusjuures enamasti on nad olnud sügavalt seotud spirituaalsuse ja religiooniga, tegutsenud religioossetes ordudes munkade ja nunnade, preestrite ja preestrinnadena, aga ka erakute, selgeltnägijate, nõidade ja šamaanidena. Nad olid nähtava ja nähtamatu, igapäevase maise elu ja müstilise teispoolsuse, jumaliku hea ja kurja vahel vahendajad.
 
Tiiu ütleb, et ei julgenud algul kellelegi rääkida, et kuuleb häält, kasutab valguskeelt, kehastub ammu surnud inimeseks ja edastab nende sõnu. Ta kartis, et kui räägib sellest, mida on näinud, peetakse seda hullumeelsuseks. "Kord nägin, kuidas inimene muutus... naisest meheks tagasi. Esimesel hetkel tahtsin toast välja tormata, sest ei saanud aru, mis toimub. Siis näidati, kuidas sellest naisest väljus mees. Naise taha tekkis suur valgusvoog ning keegi suurem tuli ülevalt valgusest ja viis mehe kaasa," meenutab Tiiu ühte nägemust. Naisega rääkides sai ta teada, et too oli läbi teinud verevahetuse. Pärast seda oli tema elu muutunud. Olid tekkinud imelikud tervisevead, mida ei suudetud tuvastada, ja naine tundis ennast kogu aeg halvasti. Doonorivereta oleks ta paraku juba surnud olnud.
 
"Tundub, et inimene, kelle veri temas voolas, lahkus siit ilmast. Ta võeti täies tükis kaasa. Mulle näidati, kuidas nad nii meeste, naiste kui lastena varasemates eludes koos olid. Pooled kehad haihtusid ja asendusid kohe uutega. Neid sidus otsekui ühine anum, kus toimus pidev läbivool," pajatab Tiiu. Ta mõistis, et talle näidati nende inimeste elust lahkumise hetki.
 
"Usun, et inimesed puhastatakse eelmiste elude lõpul kogetud surma mustritest. Tervendatakse nende kogemusi, et nad suudaksid uuesti siin ilmas olla," märgib tervendaja.
 
Tiiu arvates ei peagi me kõigest aru saama - vaimseid asju ei saa võtta mõistusega ega hinnata seniste teadmiste alusel, me lihtsalt kogeme neid. "Usun, et selliseid asju kogetakse üha sagedamini, inimesed muutuvad avatumaks, loorid langevad."
 
Tiiu Kuusikuga saab ühendust telefonil 5821 0890
 
Helo Talva
 
______________
 
Hallika kogemus
 
Läksin Tiiu juurde sooviga teada saada, miks tunnen hinges pakitsevat vajadust minna emaliini pidi ajas tagasi. Tundus, et midagi minu praeguses elus on seotud ühe esivanemaga. Teadsin ainult nii palju, et see ei saa olla midagi halba, pigem üllatuste laeka kaotatud võti. Olin isegi mõelnud minna selgeltnägija juurde, kes oskab suguvõsaliini pidi tagasi liikuda. Endal mul sellist annet, oskust ega julgust polnud.
 
Teiseks tahtsin teada, kes ma olen. Nagu paljudel teistel, on ka mul mingid võimed, kuid ma pole neile tähelepanu osutanud ja pigem endas kahelnud kui neid demonstreerinud. Oskan minna teadvuseseisundisse, mis on omane kanaldajatele, kes küsivad kõrgemalt poolt teavet. Seepärast ma ei ehmunudki, kui Tiiu minu küsimise peale muutus. Temast sai korraga väga vana kühmus seljaga naine, kes rääkis imelikus murrakus ja kurtis, et tahab lõpuks ometi ära minna. See oli nagu etendus, kus olin passiivne pealtvaataja, kuid ühtlasi justkui osaline.
 
Tundsin hinges rõõmu ja selgust, kuigi algul ei mõistnud, miks. Tiiu, kes oli jälle endiseks muutunud, ütles, et tema kaudu rääkis minu vaarema, kes oli olnud ravitseja ehk teadjanaine. Surmahetkel ei olnud tal võimalik oma oskusi ja teadmisi kellelegi edasi anda ja nii ta oligi oodanud dimensioonide vahel aega, mil saan ta vabaks lasta. See tähendas, et võtan vastu tema teadmised.
 
Mul on raske tookordseid tundeid sõnadesse panna, minusse tulid tohutu rahu, mõistmine, julgus ja enesekindlus. Olin ju murdnud pikalt pead, miks pean oma suguvõsa emaliini uurima. Sain vastuse. Tiiu sõnul tulevad vaarema tarkused minusse tasapisi; kui see ühekorraga juhtuks, ei peaks mu keha ja mõistus vastu. Selleks et vastu peaksin, tegi Tiiu mulle maanduse ja tasakaalustas energiaid. Muidugi sain enda kohta veel üht-teist teada, aga kõigest ei saa rääkida.
 
Kuulsin, kuidas Tiiu rääkis valguskeelt. Mõistusele oli see täiesti arusaamatu, kuid teises teadvuse olekus tuttavlik ja mõistetav ka maakeelde tõlkimata. Tiiu laulis mulle selles lummavas keeles, mis pidi olema inglite oma, ning mina tundsin kehas vibreerivat energiat. Olin täis rahu, soojust ja lõputut armastust. Mõnus tunne kestab seniajani.
 
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.